شناسهٔ خبر: 150447 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی:

ساماندهی مسیر منتهی به پایانه بار ارومیه در دستور کار قرار گیرد

34c38287-ee81-444f-a48b-d655947838bf.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از ساماندهی مسیر منتهی به پایانه بار ارومیه خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی صبح امروز با حضور در پایانه بار ارومیه از نزدیک شاهد فعالیت‌های انجام گرفته در این مسیر بود و گفت: مسیر دسترسی به پایانه بار ارومیه از جاده شهید کلانتری ساماندهی شده و هم اکنون در حال بهره برداری است. 

وی گفت: پایانه‌های بار را می توان به عنوان بازیگر نقش اصلی در سریال حمل و نقل کشور معرفی کرد چراکه تمام امور باربری در این پایانه‌ها انجام ی‌شود و باید توجه ویژه‌ای به آن داشت تا حمل و نقل سالم و ایمنی داشته باشیم. 

دست نشان در رابطه با پروژه بهسازی این مسیر افزود: نزدیک به ۲ کیلومتر از محور دسترسی به پایانه بار ارومیه با تلاش‌های همکاران راهداری با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان آسفالت شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: به منظور ایجاد آرامش خاطر در رانندگان، بهبود مسیر دسترسی از لحاظ ایمنی و شرایط ترافیکی در دستور کار قرار گرفت و در آینده نزدیک کلیه مشکلات این محدوده حل خواهد شد. 

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: در محوطه پایانه نیز به منظور ارائه خدمات مطلوب اقداماتی انجام خواهد گرفت که دیگر شاهد بروز هیچگونه مشکل در این پایانه نباشیم.